Arenguprogramm

Mis on Ajujahi arenguprogramm?

Ajujahi arenguprogramm on osalust mitte-võttev kiirendiprogramm, mis toimub igal aastal novembrist jaanuari lõpuni. Programmis osalevad Ajujahi Top30 hulka valitud meeskonnad. Arenguprogramm koosneb koolitusnädalavahetustest, teemaõhtutest ning mentorlusest. Parimad meeskonnad jätkavad veebruarist maini ETV telesaates “Ajujaht” konkureerides 60 000 eurose auhinnafondi nimel. Lisaks aitab Ajujahi korraldustiim Top30 meeskondasid nõu ja jõuga ning suunab asjakohaste investorite, kiirendite, inkubaatorite ja teiste äri alustamiseks vajalike organisatsioonide juurde nii arenguprogrammi ajal kui pärast seda.

MentorMeetUp

Ajujahi arenguprogramm algab MentorMeetUp’iga, kus meeskonnad viiakse kokku erinevate mentoritega, kes meeskondi järgnevate kuude jooksul nõu ja jõuga abistavad. Ajujahi mentorite kohta leiad infot siit.

Koolitusnädalavahetused

Kõige intensiivsemad koolitused on koolitusnädalavahetused, mida on kokku kolm. Nende jooksul käiakse läbi meeskondade ärimudelid – räägitakse finantsteemadest, investorsuhetest, müügist ja turundusest. Lisaks lihvitakse esitlustehnikat ehk pitch’i oskust. Koolituste sisu kohandatakse hooajati vastavalt meeskondade vajadustele. Peamine lähenemine on hands-on – igaüks saab oma ideed samaaegselt edasi arendada ning kuuldud nõuandeid kohe rakendada.

Ühisüritused

Koolituste kõrval pole vähemtähtis omavaheline suhtlemine ja kogemuste vahetamine nagu näiteks ühisüritus väljasõidukoolitusel, Ajujahi esimese saate ühisvaatamine, hooaja finaal ja teiste olulisemate töövõitude tähistamised.

Koostööpakkumised

Lisaks on Ajujahi arenguprogrammi meeskondadel võimalik saada osa erinevatest Ajujahi koostööpartnerite eripakkumistest. Näiteks on programmi osalejatel võimalik tasuta või soodushinnaga saada piletid Latitude59-le, TechChill Riga konverentsile, Arctic15-le Helsinkis jmt.

Meie koostööpartnerid ja koolitajatad

Tuleva hooaja koolitajad on selgumisel, kuna soovime koondada kompetentsi, mis vastaks arenguprogrammi osalejate vajadustele. Mullu aitasid meeskondadel koolituste ja teemaõhtute raames oma ideed lihvida Alar Kolk, Euroopa Innovatsiooniakadeemia asutaja, Riivo Anton, ettevõtja ja ingelinvestor, Aavo Kokk, läbirääkija, ettevõtja ja kirjanik, Justin Fidler, Sona Systems asutaja, Henri Laupmaa, Hooandja ja Fundwise asutaja, Markko Karu, ettevõtja ja teenusdisaini guru, Christina Forsgård, startup coach ning Netprofile PR asutaja, Gleb Maltsev, pitch coach ja Stoneful asutaja, Kristel Raidla-Talur, advokaadibüroo COBALT partner, Patrick Campbell, Price Intelligently asutaja. Lisaks said olulise verstapostina mitmed tiimid oma ideed esitleda Ajujahi ja EstBan’i ühisüritusel.

Lisaks eeltoodud nimedele ja mentoritele olid telesaatesse jõudnud tiimidele abiks paljud tuntud oma ala gurud, samuti andis väärtuslikku tagasisidet Ajujahi žürii. Telesaate kohta leiad rohkem infot siit.

Kontakt

Jälgi sotsiaalmeedias

Liitu Ajujahi uudiskirjaga