Ajujaht Pärnus: Esimesed sammud ettevõtluseni

TÜ Pärnu Kolledž, Pärnu, Ringi 35

3 okt.

Hea pärnakas!

Oled mõelnud ettevõtlusega alustamisest? Või ettevõtluse kogemus on tagataskus juba olemas, kuid soovid teha kannapööret ja alustada millegi täiesti uuega. Ja asud 3. oktoobril Pärnus? Palju õnne, oled jõudnud õige ürituseni.

Nagu traditsiooniks on saanud, avame Ajujahi uue hooaja ka Pärnus koostöös Ettevõtliku Pärnakaga, kellega üheskoos ootame pärnakaid enda äriideid meile tutvustama. See on hea võimalus enne idee esitamist saada sellele sisukat tagasisidet ja kriitilist kõrvalpilku. Ja kui äriideed veel pole, siis tasub kohale tulla sellegipoolest, kuna ehk leiad kohapealt endale mõttekaaslasi kellega edasi liikuda.

Võta sahtlisse kirjutatud ideed sealt välja ja tule räägi meile nendest! Lisaks jagame kohapeal sissevaadet erinevatesse programmidesse ja organisatsioonidesse, mis aitavad äriidee kasvatamisel ja sellest ettevõtte kasvatamisel. Üritus lõppeb pitchimisvooruga, kust parim idee saab otsepääsme Ajujahi 12. hooaja TOP100 hulka. Usu, sa ei taha seda võimalust maha magada.

 

ÜRITUSE AJAKAVA

17:00 Kogunemine
17:15 Avasõnad (Ettevõtlik Pärnakas/Ajujaht)
17:30 Ajujahi vilistlane Vallo Visnapuu (Timbeter)
17:50 Ettevõtlust toetavaid programme tutvustavad

  • Taavi Tamm (äriideede arendusprogramm STARTER Pärnumaa projektijuht)
  • Marii Karell (Eesti suurima äriideede konkursi Ajujaht saatejuht)
  • Olav Karulin (Ajujahil osalenud äriidee InLimit eestvedaja)
  • Triin Preem (SEB Innovatsioonikeskus)

18:30 Ettevõtja ja Ajujahi saatejuht Marii Karell oma teekonnast ettevõtjana
19:00 Ideede pitch ja parima idee väljaselgitamine

 

Tule kohale, kui soovid:

  • kuulata, kuidas keegi oma äriidee peale tuli ja sellest äri hakkas vormima;
  • saada uusi teadmisi trendidest erinevates valdkondades;
  • saada inspiratsiooni äriideede leidmiseks või olemasoleva idee edasiarendamiseks;
  • suhelda teiste ideid omavate või otsivate potentsiaalsete meeskonnaliikmetega.

 

Üritusele saad registreeruda siin.

Facebook event

Kontakt