Startup PR: Kuidas äriidee suurele areenile tuua?

21märts

Väärt idee. Äge tiim. Pidev arendus. Lõputuna näivad pitchimised. Palju potentsiaalseid tarbijaid. Taamal paistvad investorid ja partnerid. Kitsavõitu eelarve ja ajanappus. Kõlab nagu üks start-up?

Vahel tundub tõesti, et idufirmas tegutsemine on nagu kiirteel sõitmine. Seejuures on ka infohulk ja -müra, millest läbi murda, justkui katkematud. Aga kuidas siis oma hääl ikkagi kostma saada?

Start-up on juba oma olemuselt traditsioonilisest ettevõttest erinev, mistõttu on ka meetmed, kuidas turul nähtavaks saada ja ka areenil püsida, isesugused. Idufirmad alustavad nn puhtalt lehelt – tarbijate seas puudub igasugune bränditeadlikkus ning seda enam saab oluliseks see, kuidas end nähtavaks-kuuldavaks teha.

Mis kasu on TransferWise’il ja Taxifyl PR-ist? Mis on kõige tähtsam küsimus, mida endalt küsida, enne kui PR-i kallale asuda? Aga kui mu peamised kliendid polegi Eestis, mismoodi siis mujal maailmas PR käib? Endine TransferWise’i Euroopa kommunikatsioonijuht ja täna Taxify globaalse PR-i eest vastutav Marek Unt jagab oma mõtteid.

Start-up maastikuga tihedalt seotud olnud ning nii kommunikatsiooni- kui ajakirjanikutööga tihedalt seotud olnud, sh CoFounder Magazine’i ja ArticStartupi juures tegutsenud Tarmo Virki räägib, mida idufirmade areenile toomises silmas pidada.

Seekordset teemaõhtut võõrustab ülemaailmselt tuntud Eesti start-up TransferWise. Osalema on oodatud nii praegusel Ajujahil osalejad kui kõik teised, kes oma start-upile veelgi suuremat hoogu sisse tahavad saada.

NB! Kohtade arv on piiratud. Üritusel osalemiseks registreeru siin.

Kontakt

Jälgi sotsiaalmeedias

Liitu Ajujahi uudiskirjaga