Top 7

UpSteam

30 sekundi pitchUpSteam on ümber defineerimas seda, kuidas inimesed oma autot puhtana hoiavad. Teeme autopesulatega sama, mida Netflix tegi videolaenutustega – sa ei pea sa enam kunagi autopesulas käima. Telli pesu telefonist ühe minutiga koju või kontorisse, hakka püsiliikmeks ja autopesust saab sinu jaoks taustateenus. Meie missioon on võtta autopesu Sinu tihedast graafikust ära, et saaksid keskenduda olulisematele asjadele. UpSteam visioon on olla frantsiseeritud Taxify-laadne platvorm, kus vajutad nuppu ja pesu tuleb ise Sinu juurde.

Probleem: Inimesed tahaksid sõita puhta sõiduvahendiga, kuid auto pesulasse viimiseks, järjekorras ootamiseks ja sealt tagasi sõitmiseks ei ole sageli tiheda graafiku tõttu viitsimist ega aega. Seetõttu lükkub auto pesemine mitmeid kuid edasi. Inimestel on olulisemaidki asju teha kui autot pesta. Keskmine inimene on nädala sees kl 9-17 tööl ning pärast seda tulevad pere-ja kodutegemised ette. Seejuures on tihtipeale keeruline leida need paar tundi vaba aega, et võtta ette teekond käsipesulasse.

Lahendus: Me analüüsisime tänapäevaseid autopesuteenuseid ning jõudsime järelduseni: kõike seda on võimalik teha ka kliendi juures, auruga, seejuures kordades loodussõbralikumalt! UpSteam autopesu tuleb regulaarselt ise Sinu juurde ja pesu toimub ajal, mil sa autot ei kasuta. Koosta personaalne pesugraafik, määra püsimakse ning sõida alati puhta autoga. Pole mingit järjekorda, edasi-tagasi liikumist ega aja raiskamist. Nii lihtne see ongi!

Kasutajaskond: UpSteam teenindab nii era- kui ka ärikliente. Eraklientideks on suurlinnades elavad kiire elustiiliga autoomanikud, kes hindavad oma aega, mugavust ja auto esinduslikku välimust. Ettevõtetel kaasnevad autode puhtana hoidmisel ka kaudsed kulud nagu palgad, amortisatsioon, kütus jm. UpSteam aitab firmadel nende kulude pealt kokku hoida.

Turu suurus: Oleme Tallinnas nüüdseks ära teenindanud üle 500 kliendi, kuid UpSteam eesmärk on Eestist välja murda. Ainuüksi Eesti turul liigub 10 suurima autopesufirma vahel iga aasta üle 13 miljoni euro. Globaalsel tasemel on see number juba 25 miljardit. Autopesutööstus kasvab iga aasta keskmiselt 2-3%. Tallinnas liigub üle 700 000 auto ning arvestame hetkel iga 50 000 elaniku teenindamiseks ühe pesukaubikuga. Taolises suurlinnas nagu Tallinn kuulub meie otsesesse sihtgruppi ligi 30% autoomanikest.

Ärimudel: Meie peamine käive tuleb püsitellimustelt. Kliendid koostavad oma vajadusele vastava pesugraafiku ning tasuvad selle eest igakuisete maksetega. Hetkel on meil 40+ kuugraafiku põhist püsiliiget ja 15+ regulaarset äriklienti. Plaanime välja töötada skaleeritava fraantsisiisimudeli, mis teeks võõrturgudele laienemise kiiremaks ja odavamaks. Selleks loome platvormi, mille kaudu hakkame vahendama pesusid frantsiisivõtjatele.

Puuduolevad ressursid: Otsime arenduseks ja võõrturgudel lansseerimiseks vajaminevat iduinvesteeringut. Hetkel töötame välja frantsiisimiseks kõlbulikku, raskesti kopeeritavat ning kaks korda efektiivsemat pesukaubikut. Tegeleme toote- ja teenusearenduse ning frantsiseerimismudeli loomisega.

Kontakt:

UpSteam.ee

FB.com/UpSteamEesti

[email protected]

+372 5696 6798

 

Biofire

30 sekundi pitchBiofire on esimene Baltikumi ettevõte, kes on spetsialiseerunud innovaatiliste geelmasside arendamisele ja tootmisele. Oleme loonud täiesti uudse, tervisliku ja ohutu mooduse tule süütamiseks. Biofire süütegeel on parimaks alternatiiviks süütevedelikele, -kuubikutele ja teistele analoogsetele materjalidele. Meie toodet saab ideaalselt kasutada kõigil neljal aastaajal – suvel grilli süütamiseks, külmemal ajal kamina või ahju kütmiseks, aga mis tahes muul ajal lõkke läitmiseks. Biofire süütegeel ei sisalda naftat, põlemise käigus ei teki kahjulikke jääkaineid, aurud on akumuleerunud ning süttimine rahuliku iseloomuga. Tänu efektiivsusele ja väiksemale materjalikulule on süütamiste arv 7 korda suurem kui süütevedelikel! Lisaks tavatarbijatele suunatud süütegeelile toodab Biofire ka toitlustusettevõtetele fondüü- ning militaarvaldkonda matkageele.

Probleem:  Probleem tekkis endi vajadusest – me ei suutnud leida ühte kompaktset toodet, millega oleks süütamine mugav, kiire, kuluefektiine ja ennekõike ohutu! Lisaks tavatarbijatele suunatud tootele nägime süütegeelil potentsiaali ka Kaitseväes, kus propageerime vedelike asendamist geelkütustega. Hetkel kasutusel olev toidusoojendamiseks mõeldud vedelpiiritus kätkeb endas kasutamisel mitmeid ohutegureid.

Lahendus: Muudame oma laiaotstarbelise süütegeeliga inimeste harjumusi ning viime tule süütamise grillidel, kaminates ja ahjudes täiesti uuele ning ohutumale tasemele.

Kasutajaskond:  Biofire süütegeeli kasutavad tulevikus kõik, kes puutuvad kokku tule süütamisega.

Turu suurus:  Vallutame Baltikumi, Skandinaavia ja ülejäänud Euroopa. Ühtlasi plaanime siseneda ka Ameerika ja Venemaa turgudele.

Ärimudel: Peamiseks tulu- ning kasumiallikaks on toodete müük. Seega otsime aktiivseid partnereid nii hulgimüüjate kui ka kaubanduskettide hulgast, kes soovivad Biofire tooteid edasi müüa. Peamiseks kuluallikaks on uutele turgudele sisenemine, enda nähtavaks tegemine ning tarbija alateadvusesse jõudmine.

Puuduolevad ressursid: Hetkel tunneme, et puudu jääb teadmistest, kuidas suure potentsiaaliga ja turgu muutvat toodet väga edukalt turustada ning kuidas välismaistele turgudele edukalt siseneda.

Kontakt:

Biofire.ee

FB.com/Biofire.ee

[email protected]

+372 5880 5037

 

FoodDocs

30 sekundi pitch:Selleks, et olla toidukäitleja, (toidupoed, kohvikud, restoranid, lasteaiad, koolid jne) peab toidu ohutuse järgimiseks pidama suurt hulka dokumente. FoodDocs aitab tagada, et toiduohutusdokumendid vastaksid alati nõuetele ja oleksid paberivabad.

Probleem:Toidukäitleja igapäevatöö sisaldab paljude nõuete järgimist, mis nõuab eri teadmisi, palju aega ja eesti keele oskust. Pidev hirm inspektorite ja kohustuse tegemata jätmise ees on väga levinud.

Lahendus:FoodDocs teeb toiduohutuse järgimise lihtsaks – muudame sinu kohustuslikud dokumendid nõuetele vastavaks ja paberivabaks vähem kui 1 tunniga ja tasuta. Edasi on veel lihtsam – FoodDocsi digitaalne enesekontrolliplaan hakkab sinu jaoks ise tööle. Kui mõni kohustus hakkab lähenema, annab FoodDocs sulle sellest teada. Samuti hoiame sind kursis ainult sinu kohta käivate regulatsioonide muudatustega. Kui tuleb aeg esitada dokumendid inspektorile, võid olla kindel, et kõik asjad on tehtud ja vastavad nõuetele.

Kasutajaskond:FoodDocs sobib hästi väikese ja keskmise suurusega uuendusmeelsetele toidukäitlejatele, kelle jaoks on oluline aja ja raha kokkuhoid. Meie esimeseks sihtgrupiks on Eesti 15 000 toidukäitlejat, kellest soovime selle aasta lõpuks saada oma keskkonna kasutajateks 750, ehk 5% Eesti turust. Meie sihtgrupiks on ka teenuste edasimüüjad, järelevalvet teostav Veterinaar- ja Toiduamet ning seaduselooja Maaeluministeerium.

Turu suurus:Eestis on toidukäitlejaid, kellel on kohustus järgida toiduohutuse dokumentatsiooni 15 000, Euroopa Liidus 5 miljonit.Meie ambitsioon on jõuda 3 aastaga 1% Euroopa Liidu turuni (50 000 käitlejat), mille juures oleks aastakäive 30 miljonit eurot.

Ärimudel:Toidukäitleja saab, vastates mõnele lihtsale küsimusele, luua omale tasuta profiili ehk toiduohutuse plaani. Mikroettevõttele sellest piisab, et olla kontrollorganile hea partner. Kui tootmine läheb tõsisemaks (mida rohkem tooteid, rohkem inimesi, keerulisemad protsessid), saab kasutaja valida omale paketi, mis sõltub töötajate arvust. Hinnavahemik on 15-50€ kuu. Selle eest saab toidukäitleja hakata oma plaani haldama, planeerima ja raporteerima läbi meie keskkonna. Suurettevõtetele on meil plaanis tulevikus pakkuma hakata kokkuleppehindu. Lisaraha plaanime teenima hakata teenusepakkujate vahendamisest.

Puuduolevad ressursid: Otsime oma meeskonda e-riigi lahenduse kogemuse ja turundustaustaga inimest. Samuti vajame raha, et arendada oma toode kiirelt kohandatavaks uute turgude jaoks.

Kontakt:

FoodDocs.ee

FB.com/fooddocs.ee

[email protected]

+372 503 8997

 

GaGa Panda

30 sekundi pitchMu väike õde veedab igapäevaselt tunde telefonis või arvutis. Ehk olete seda ka ise tähele pannud enda laste või sõprade-sugulaste laste puhul. Selleks, et pilk ekraanilt lahti saada oleme välja töötamas sama kaasahaaravat toodet nimega GaGa. GaGa on lastele nutikaaslane, mille sisu on nutikõlar ja keda saab juhtida häälkäsklustega. Näiteks tule minu juurde või mine kööki. Samuti ta tunneb kui aku hakkab tühjaks saama ja liigub ise laadimiskeskusesse. GaGa’l on ka oma toetav onlinekeskkond, mille kaudu saab lisada funktsionaalsusi nagu GaGa rutiin. See tähendab, et GaGa’le saab lisada peale nt hommikuse rutiini: ärkame ülesse, peseme hambad, pakime koos koti jne.

Probleem: Me kõik oleme näinud lapsi istumas tunde ja päevi telefonides ning tahvelarvutites. Arvutid on põnevad, aga kahjuks kui lapsed sinna korra kaovad, siis nad tulevad harva sealt välja. Mis siis, kui me suudaks sarnase sisend-väljund tüüpi kogemuse anda lastele väljaspool arvuteid?

Lahendus: GaGa on laste nutikaaslane, kellega saab mängida ning kes oskab lõbusalt aidata igapäeva tegevustega. Tehnoloogiliselt võib temast mõelda kui iseliikuvast tolmuimejast, mille sisu on nutikõlar ning keda saab juhtida häälkäsklusega. Just GaGa imearmas välimus ja personaalsus on läbi pideva kasutaja valideerimise viinud selleni, et lapsed võtavad ta kõige rohkem omaks ja samastavad seda lausa koduloomaga, panevad isegi nime.

Kasutajaskond: Lapsed ja lapsevanemad.

Turu suurus: Kuna häälkäsklused toimivad Google API’l, siis  on meie sihtturgudeks riigid, kus inglise keel on emakeel. Esimene sihtriik on Ameerika Ühendriigid. Järgnevad andmed põhinevad Ameerika Ühendriikide uurimusi koostava ettevõtte, NPD Group, uurimusel ja Ameerika mänguasjade liidu andmetel. Meie umbkaudne hinnang on, et suudame antud perioodil müüa 25 000 toodet, mis teeb meie käibeks  ~2 500 000 €,  meie turu osakaal saab olema alla 1%. Ameerika ühendriikides on mänguasjade turu suurus ~27 miljardit dollarit ning see hetkel kasvab aeglaselt (1-2% aastas). Sellegipoolest on erinevate mänguasja tüüpide osakaal turul muutumas. Hetkel on laste elektroonika osakaal sellest turust umbes 2% (540 miljonit), aga selle osakaal tulevatel aastatel suureneb hinnanguliselt 10%. Eelduste kohaselt kasvab see aastaks 2019-2020 600- 700 miljoni dollari suuruseks turuks. Meie umbkaudne hinnang on, et suudame antud perioodil müüa 25 000 toodet, mis teeb meie käibeks  ~2 500 000 €,  meie turu osakaal saab olema alla 1%.

Ärimudel: Põhiline osa rahavoost teenitakse toote müügiga. Teine osa rahavoost teenitakse nn. app marketplace’i haldamisega.

Puuduolevad ressursid: 50 000 €, mis soovime panna prototüübi väljatöötamiseks arendajate ja komponentide alla. Mentorite ja nõustajatena otsime inimesi, kellel on kogemus elektroonika toodete turule toomisega Ameerikas.

Kontakt:

Gaga.work

FB.com/gagastudios

[email protected]

+372 566 80126

 

Z Basket

30 sekundi pitch: Z Basket on inimesele, kes käib ise poest asju ostmas ja väärtustab oma aega. Z Basketiga kasutab ostleja oma telefoni kogu ostuprotsessi jooksul, alates asjade lisamisest ostukorvi kuni nende eest tasumiseni. Erinevalt teistest lahendustest saab Z Basketiga tasuda ostu eest rakenduse sees ja maksmiseks ei pea ootama tavakassa või iseteeninduskassa järjekorras. Z Basketis toimub maksmine ühe nupuvajutusega ja see säästab ostlejale veelgi aega.

Probleem: Järjekorras ootamine on poekülastajale üks ebameeldivamaid osasid ostuprotsessi juures. Tippaegadel ostlemisel võib selleks kuluda üle 2h nädalas. Samal ajal on iseteenindusseadmed võrreldes telefonirakendusega kallid ja pakuvad vähem võimalusi.

Lahendus: Z Basketiga saavad poekülastajad oma kauba ostetud järjekorras ootamata. Nad võivad laduda kauba otse kotti, maksta ostu eest rakenduses ühe nupuvajutusega ja pärast kiiret check-outi poest välja jalutada. Isegi ühe minuti säästmine igalt ostult tõstab ostleja rahulolu. Samal ajal pole vaja Z Basketi kasutusele võtmiseks osta poodi kalleid iseteenindusseadmeid, sest lahendus töötab täielikult poekülastaja telefonis. Kui teised iseteenindusseadmed jäävad pärast soetamist selliseks nagu nad on, siis Z Basketit arendame pidevalt edasi ja lisame uusi võimalusi.

Kasutajaskond: Oleme integreerimas Z Basketi lahendust meie esimeste koostööpartnerite poodides. Mai lõpuks plaanime käivitada lahenduse kõigile avalikult kasutamiseks. Pane ennast kirja meie kodulehel ja saad esimeste seas Z Basketit proovida.

Turu suurus: Euroopa Liidu toidukaupluste käive 2016 aastal oli kokku 1200 miljardit eurot, nendest suurte jaemüüjate käive ligikaudu 900 miljardit eurot. Praegu kasutab iseteenindust Eestis 25% ning UK-s 30% elanikkonnast.

Ärimudel: Meie teenime raha vahendustasuna ostukorvilt.

Puuduolevad ressursid: Meie meeskonnas on kõik vajalikud rollid ettevõtte edukaks käivitamiseks. Kokku on meid kolm: 2 tarkvaraarendajat ning  projektijuht, kes vastutab ka müügi eest. Igaühel on üle viie aasta kogemust omal alal tuntud Eesti IT-ettevõtetest.

Kontakt:

ZBasket.eu

[email protected]

+372 56 487 933

 

Decomer Technology

30 sekundi pitchDecomer Technology arendab uudset vees lahustuvat söödavat kilematerjali. Meie esimeseks tooteks on vees lahustuvas pakendis Honeydrops™ meeportsjonid, mis võimaldavad jookidesse lisada mett ilma mäkerdamiseta. Selline lahendus on mugav ja hügieeniline ning seejuures teistest magusainetest tervislikum. Kasutaja lisab meeportsjoni joogile, laseb sellel lahustuda ning võibki mugavalt oma jooki nautida. Toode sobib kasutamiseks nii kohvikutes, kontorites, lendudel kui ka kodudes. Tulevikus plaanime sama materjali kasutada ka teistes rakendustes nii toidu- ja põllumajandustööstuses kui mujal.

Probleem: Kuigi mesi on tervislikum, siis peamine põhjus, miks inimesed tarbivad mee asemel suhkrut, on mugavus. Mesi kleebib ning selle serveerimine on tülikas.

Lahendus: Vees lahustuv pakendimaterjal võimaldab mett tarbida mugavalt ja puhtalt, spetsiaalne dosaator-pakend tagab hügieenilisuse.

Kasutajaskond: Toode on suunatud terviseteadlikele kuumade jookide tarbijatele nii avalikes kohtades (kohvikud, kontorid) kui kodudes.

Turu suurus: Mee hinnanguline aastane tarbimine Maal on ligi 2 miljardit kg. Juba Eestis tarbitakse iga päev 3 tonni mett ehk üle 0,8kg inimese kohta aastas. Oleme oma peamisteks sihtturgudeks valinud riigid, kus mee tarbimine on suur ning ühiskond on kõrgelt arenenud. Jaapanis, Saksamaal ja Suurbritannias tarbitakse mett 160 miljonit kg aastas. Võttes sihiks 0,5% turuosa, saaks prognoosida 32 mln € suuruse aastakäibe.

Ärimudel: Kuigi meie esmaseks tooteks on vees lahustuvas pakendis meeportsjonid, siis tulevikus ei plaani me kindlasti vaid sellega piirduda. Nii materjali kui tootegrupi valideerimiseks oleme otsustanud luua meeportsjonite jaoks oma kaubamärgi, kuid hiljem otsustame, kas jätkata omatoodetega või pakkuda oma tehnoloogiat suurettevõtetele. Meeportsjoneid plaanime müüa läbi kohvikute, hotellide ja lennufirmade, kuid ka jaekettides.

Puuduolevad ressursid: Hetkeseisuga ei ole meil tootearenduseks suuri investeeringuid vaja. R&D jaoks on vajalikud investeeringud olemas ja tegeleme masstootmisvõimaluste uurimisega. Sobiva partneri leidmisel on esimesed suuremad kulutused seotud suuremate partiide tellimise, tootele kaitse saamise ja turundusega. Alternatiiv tootmisel on mõelda ise tootmisliini rajamise peale, mis nõuaks juba suuremat investeeringut.

Kontakt:

HoneyDrops.eu

FB.com/DecomerTechnology

[email protected]

+372 523 6581

 

InLimit

30 sekundi pitch: InLimit on telefonirakendus, mille eesmärgiks on anda piirkiirusest kinni pidavatele autojuhtidele preemiaid. Kasutamine on imelihtne: autojuht tõmbab meie rakenduse oma telefoni ning jätab taustale tööle. Iga piirkiiruses läbitud 10km annab autojuhile 1 punkti. Punkte aga saab vahetada meie koostööpartnerite juures soodustuste või lausa tasuta toodete vastu. Lisaks saavad autojuhid osaleda erinevatel võistlustel, näiteks nädala tegija- selle tiitli saab autojuht, kes on nädala jooksul kõige korralikumalt sõitnud. Igal võistlusel on loomulikult ka auhinnad.

Probleem: Ainuüksi Eesti liikluses hukkub igal aastal ca 70 inimest ja toimub keskmiselt 1400 liiklusõnnetust. Euroopas ulatub surmade arv 20000-ni. 30% neist arvudest on seotud otseselt kihutamisega, valesti valitud sõidukiirus on paaspõhjustajaks veel lisaks 20% kõigis liiklusõnnetustest.

Lahendus: InLimit läheneb vastupidiselt politsei trahvidele hoopis ennetavast küljest ning premeerib piirkiirusest kinni pidavaid autojuhte erinevate hüvedega. Selleks loome telefonirakendust, mille eesmärgiks ongi autojuhtide kiiruse järgimise eest jagada punkte, mida saab meie koostööpartnerite juures soodustuste ja ka tasuta asjade vastu vahetada.

Kasutajaskond: Aastas väljastatakse Eestis ca 25000 uut juhiluba, kõik nad on ka meie potentsiaalsed kasutajad. Reaalsuses aga sihime esimesel aastal Eestis 20000 kasutajat.

Ärimudel: InLimiti veebileht on meie väike meedium, kuhu saame hakata müüma reklaami. Lisaks auhinnamängud, kus auhinna välja pannud ettevõte tasub meile selle eest, et on kokkulepitud ajahulga meie kanalites esile tõstetud. Moodustatud on ka MTÜ, hakkame rahastust otsima fondidest ja avanevatest voorudest.

Puuduolevad ressursid: Ärimudel on veel nõrk ja liiga palju toetustest sõltuv. Alustaval MTÜ-l on esimesel aastal raske rahastust toetuste näol saada, enamikes voorudes on lisaklausel, et MTÜ peab olema olemas vähemalt 1 aasta. Ja loomulikult tuntus, mida vajame eriti rohkelt, et oma sõnumit „Viisakus teedel on lahe“ võimalikult paljude inimesteni viia.

Kontakt:

InLimit.ee

FB.com/ClubInLimit

[email protected]

+372 58 205 901

Ellukutsuja

Ajujahi kiirendiprogramm ja telekonkurss sünnib avaliku- ja erasektori koostöös ning selle ellukutsuja on EASi ja KredExi ühendasutus.

Ellukutsuja: EAS
Suurtoetajad:

Toetajad: