TempID: Ajujaht andis ettevõttega alustamiseks kõik vajaliku

Kevadel krooniti EASi poolt ellukutsutud Eesti suurima äriideede konkursi Ajujaht juubelihooaja võitjaks TempID meeskond. Nemad teevad revolutsiooni kehatemperatuuri mõõtmises. EASi konkurssi hindab võitjameeskond kõrgelt ja soovitab seda kõigile, kel tugev usk enda ideesse ja otsib abi selle teostamisel.

TempID arendab ja toodab korduvkasutatavaid nutikleepekaid, mis mõõdavad ja salvestavad kehatemperatuuri. Palavikku. Kleepekaga käib kaasas äpp, mille abil on võimalik salvestatud andmeid analüüsida ja otse arstile saata. Meeskonna missioon on vähendada kleepeka läbi kulusid ravile, tõstes inimese iseseisvust ja efektiivsust enda tervisenäitajate jälgimisel.

Idee sai alguse praktilisest vajadusest haiguse ajal lapse kehatemperatuuri pidevalt jälgida. Lapsed on aga teadupärast pigem kannatamatud, muutes tavalise kraadiklaasiga temperatuuri mõõtmise keerukaks ülesandeks. Idee eestvedaja ja TempID tegevjuht Rait Rand nägi siin võimalust tehnoloogia abil olukorda lahendada, jättes arstidele vaid diagnoosi ja ravi määramise ülesande. Info kogumise ja koondamisega saab inimene õigete tööriistade abil ise hakkama.

Idee olemas otsustas neljaliikmeline meeskond möödunud sügisel end Ajujahil proovile panna. 8 kuud hiljem väljuti äriideede konkursilt 30 000 euro suuruse auhinnaraha võrra rikkamana. Raha ei ole aga ainus, mida TempID meeskond Ajujahilt kaasa võttis.

Temp ID meeskond kõrgelt ka kogu Ajujahi arenguprogrammi. Rait – idee üks eestvedajatest – ütles, et Ajujahist sai nende jaoks heas mõttes ka “ajajaht”. “Kogu arenguprogramm ja Ajujahi telesaade sundis tootearenduse ja turule toomise kallal väga kiiresti tegutsema. Ilma Ajujahi ajaraamita oleksime võib olla alles poolel teel praegusega võrreldes. Me uskusime enda ideesse ja meeskonna võimekusse, kuid pidevalt oli õhus küsimus, kas me selle õigeks ajaks ka tehtud saame. Tänu Ajujahile saime.”

Raidi sõnul viis Ajujaht neid kokku paljude uute koostööpartneritega ja 8 nädalat vältav telesaade aitas kasvatada nende tuntust. Meeskonna sõnul oleks nad toote valmis suutnud teha ka iseseisvalt, kuid ilma Ajujahita oleks see osutunud oluliselt vaevalisemaks ja keerulisemaks ülesandeks.

Ajujahi ellukutsuja on EAS, partner SEB ja suurtoetaja Elisa. Ideede esitamine Ajujahi 11. hooajale juba käib.  Lisainfo www.ajujaht.ee ja Facebookis www.facebook.com/Ajujaht/.

Kontakt

Jälgi sotsiaalmeedias

Liitu Ajujahi uudiskirjaga