Äriinglite 100 000 eurose investeeringu pälvis Mentornaut

28. mai 2021

Äriinglite 100 000 eurose investeeringu pälvis Mentornaut

Eesti suurimal äriideede konkursil Ajujaht osalesid teist korda EstBANi äriinglid, kelle usalduse teenis välja Ajujahis TOP6 sekka jõudnud Mentornaudi meeskond. Mentornaut sai ingelinvestoritelt 100 000 euro suuruse investeeringu.

Mentornaut arendas välja veebiplatvormi, mis toob mugavalt kokku eraõpetajaid otsivad pered ja õpetajaoskustega inimesed, kes tahavad enda oskusi rakendada eraõpetajatena.

“Meie eesmärk on pakkuda õpilastele isikupärastatud õpet läbi eratundide ning Ajujahi arenguprogramm on aidanud meil teha suure sammu edasi. Näeme, et eratundide populaarsus on kiiresti kasvamas ning lisaks järeleaitamisele mängivad need olulist rolli ka iseseisval juurdeõppimisel. Hindame äriinglite otsust panustada noorte haridusse ning kavatseme kasutada investeeringut eelkõige parema keskkonna pakkumiseks nii õpilastele kui õpetajatele,” ütles Mentornaudi juht Markus Meresma.

Ingelinvestorid panustasid tänavu rohkemgi kui eelmisel hooajal, mil Ajujahi teine koht Aligner (tänase nimega TranslateWise) sai 89 000 euro suuruse investeeringu. Summa kasvas, sest ingelinvestoreid oli eelmise aastaga võrreldes rohkem.

Ajujahi žüriiliige ja EstBANi investoreid kaasanud äriingel Ivo Remmelg sõnas, et Mentornaut oli Ajujahi meeskondadest investeeringu tegemiseks kõige sobivam. “Neil oli väga tugev tiim ning teenus oli suunatud jaeturule, kus müügikanalina on võimalik kasutada koole,” ütles Remmelg.

Remmelg rõhutas, et investorite jaoks on järjest olulisem anda omapoolne panus noorte haridusse. “Pandeemia ajal tekkis paljudel õpilastel õppetöös vajadus täiendava abi järele ja just seda probleemi Mentornaut lahendabki,” lisas Remmelg. “Teiste Ajujahi ettevõtete arenguks oleks olnud vaja oluliselt suuremaid investeeringuid, mille tegemist äriinglid ei pidanud otstarbekaks,” ütles investor.

Mentornaudi teekonda toetas Ajujahi vältel žüriiliige Andra Altoa. Mentornaut võitiski hooaja lõpuks SEB usalduse ja said lisaks äriinvesteeringule ka 5000 eurot maksva SEB positiivse mõju eriauhinna. „SEB positiivse mõju eriauhinna otsustamisel lähtusime kolmest aspektist: probleemi ajakohasus, mõju ulatus ühiskonnas ja tulevikuvisioon. Mentornaudi visioon fokusseeritud õppest ühtib meie teiste haridusse suunatud initsiatiividega nagu SEB innovatsioonikeskus Deltas või uus tehnoloogiakool kood/Jõhvi,” ütles Altoa.

Ajujahi äriideede konkursi võitis tänavu ökosõbralikke hambapesukapsleid tootev ja seeläbi loodust säästev tiim Münt, kes teenis 30 000 eurot. Teise koha ning 15 000 eurot sai elektriautode laadijate platvormi arendav RUEX ja kolmanda koha koos 5000 euroga jaekettide müügiprotsessi lihtsustav Lexi.Market.

Ajujahi on ellu kutsunud Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus. Konkursi partner on SEB ja suurtoetajad Elisa, Microsoft ja Maxima. Konkursi elluviimist rahastab EAS Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest. Lisaks toetavad Advokaadibüroo TRINITI,Tartu Loomemajanduskeskus, Harku vald, Saue vald, Tartu linn, Pärnu linn, Tallinna linn. Ajujahti viivad ellu Civitta ja Miltton.

Ellukutsuja

Ajujahi kiirendiprogramm ja telekonkurss sünnib avaliku- ja erasektori koostöös ning selle ellukutsuja on EASi ja KredExi ühendasutus.

Ellukutsuja: EAS
Suurtoetajad:

Toetajad: