Elu pärast Ajujahti: millega tegeleb Ajujahi mullune superfinalist Sharewell?

14. juuni 2021

Elu pärast Ajujahti: millega tegeleb Ajujahi mullune superfinalist Sharewell?

Sharewelli asutaja Sten-Martin Kreisberg annab Ajujahile lühidalt aru, mida Sharewell on aastaga ära teinud ja kelle kliendiks saanud.

Sharewell on Ajujahis küpsenud ettevõtte, kes pakub kasutajatestimise täisteenust – leiab õiged sihtrühmad, edastab neile kontrollülesanded, salvestab nende muljed helis ja pildis ning viimaks transkribeerib sihtrühmade tagasiside. Tellija mureks jääb järelduste tegemine.

Kes on Sharewelli suurkliendid nüüdseks ja kuidas nad mõjuvad Sharewelli äriarendusele?

Meie tuntumad suurkliendid on Luminor Pank, Delfi, Tele2, ADM Interarctive, CXL agency, Trinidad Wiseman, Pipedrive. Meile annavad nii erineva taustaga kliendid võimaluse teha oma testimise toodet veelgi paremaks.

Millised on olnud kõige huvitavamad-ebatavalisemad sihtrühmad, keda kliendid/partnerid on palunud Sharewellil leida?

Esimesena toon välja medõed Ameerikast, kes kasutavad oma igapäeva töös ultraheliseadmeid. Saime aru, et peame leidma uue viisi, kuidas leida väga spetsiifilise taustaga inimesi uuele platvormile.

Teise näitena meenub ülesanne leida inimesed, kes on huvitatud õppimast uut keelt äpi abil, kes omaksid iPhone’i, räägiks soravalt inglise keelt, AGA nad ei tohi osata prantsuse või hispaania keelt.

Ühe projekti jaoks pidime leidma inimesed, kes on viimase kuue kuu jooksul laenu võtnud – seegi oli väljakutse.

Miks peaks kliendid kasutama teie testimist? Mida rohkem testijaid, kes kasutavad eri metoodikaid, seda parem teha järeldusi ju. Või eksin?

Läbiv koostöö ühe partneriga annab võimaluse kiiremini kontrollida, kas arendused toimivad nagu peavad. Aeg on raha.

Me saame aidata kõiki oma kliente kõigis toote arendamise faasides: ideede kogumine, prototüübi faas, MVP faas, valmis toote faas ja valmis toote lisafunktsioonide loomise faasis. Meil on nüüdseks niivõrd palju kogemust klientidega eri valdkondadest, ka see argument räägib meie kasuks.

Mida olulist peaks kasutajatestide kohta teadma?

Kasutajatestid ei ole midagi keerulist, aega nõudvat ega kallist. Paari päevaga saab juba kvalitatiivsel meetodil selgeks 70% vigadest, mis kasutajakogemuses esineb. Ja seda paarisaja euro eest, mitte tuhandete eest.

Oleme Sharewelli platvormile toonud üle 5000 eestlase, kes testivad tooteid. Kes soovivad liituda, et lisaraha teenida, saavad seda teha siin: https://sharewell.eu/become-tester/.

Kontakt